[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W pierwszy ch kampaniach Yoy ody ne odsetek odpowiedzi na nasze e-maile wzrósł z 2do 36 procent.Dlaczego? Ponieważ samodzielnie testowaliśmy i rozwijaliśmy różne technikikomunikacji.Niski koszt częstotliwości tego medium (e-maile) pozwala marketingowcom skupić się naprocesie, budować relacje, pielęgnować je i obserwować, jak się rozwijają.Oczy wiście towy maga cierpliwości i wiary w skuteczność swoich działań marketing za przy zwoleniem nieprzy nosi efektów z dnia na dzień.Firma rekrutacy jna Roberta Halfa traktuje przy zwolenie jak proces, powoli rozszerzając jegozakres u każdego klienta.Robert co jakiś czas informuje uży tkowników swojej strony onowy ch ofertach pracy i otrzy muje w zamian ży ciory sy ty ch osób, w który ch może znalezćwięcej szczegółów na ich temat.Oprócz wy sy łania informacji o nowy ch ofertach pracy co dwamiesiące Half wy daje darmową broszurę.Komunikacja między nim a jego klientami odby wasię na zasadzie procesu.Inny m przy kładem budowania głębokich relacji z klientami jest firma Marshall Industries,dy stry butor przemy słowy ch części elektroniczny ch i materiałów produkcy jny ch, któregowartość szacowana jest na 1,5 miliarda dolarów.Firma współpracuje z ponad 150 dostawcami,dzięki czemu w jej ofercie można znalezć wszy stko, czego potrzebują producenci, integratorzysy stemów oraz inży nierowie projektujący komputery, urządzenia pery fery jne iinne elektroniczne gadżety.Firma Marshall wy korzy stała technologię do tego, żeby zaoferować swoim klientom dużodarmowy ch usług, który ch nie znajdą oni u inny ch dy stry butorów.Dzięki temu zwiększy ła ipodkreśliła wartość procesu zdoby wania przy zwolenia.Według czasopisma NetMarketingstrona internetowa Marshall to najlepsza na świecie strona o charakterze B2B.Oferuje doskonałąobsługę zarówno ty m uży tkownikom, którzy odwiedzają ją po raz pierwszy, jak i wieloletnimlojalny m klientom.Wy obraz sobie inży niera, który napotkał niety powy problem w czasie projektowania nowegogadżetu.Ma mnóstwo py tań doty czący ch tego, jaki chip DSP powinien umieścić w swojejnowej ręcznej wy szukiwarce pułapek piaskowy ch i inny ch niebezpieczny ch miejsc na polugolfowy m.Większość firm oferuje mechanizmy, które umożliwiają wgry wanie arkuszy dany choraz inny ch informacji o produkcie, jednak nie prowadzą one dialogu z klientem.Inży nierowie, klienci strony internetowej Marshall Industry, mają dostęp do internetowegolaboratorium firmy, w który m mogą przeprowadzać ekspery menty na własny ch projektach.Odby wa się to w ten sposób, że klient wgry wa przy kładowy kod, mody fikuje go na potrzebyprojektu, przeprowadza test na wirtualny m chipie, który jest połączony z internetem, sprawdzajego działanie i jeśli będzie zadowolony z efektu, otrzy muje próbki zaprogramowany ch chipów wciągu 48 godzin.Jaki koszt ponosi inży nier? Jedy ny m jego kosztem jest udzielenie przy zwolenia nadalsze budowanie relacji z firmą.Proces wy miany informacji wcale nie kończy się na ty m etapie.Klienci strony mogąskontaktować się z przedstawicielami firmy za pośrednictwem czatu (jego adres to Help@Once),gdzie mogą liczy ć na dodatkowe wsparcie.Tam inży nierowie Marshall przez 24 godzinyodpowiadają na py tania klientów i oferują im pomoc techniczną.PRZYZW OLENIE MO%7łE BY W YCOFANE W DOW OLNYM MOMENCIEW trady cy jny m marketingu klienci są zdani na łaskę sprzedawców, którzy atakują ich swoimireklamami tak często, jak ty lko ich na to stać.W marketingu za przy zwoleniem jest naodwrót.Konsumenci mogą w dowolnej chwili wy cofać swoje przy zwolenie.Dlatego sprzedawca zawsze stara się jak najlepiej wy kony wać swoją pracę.Za każdy m razem,gdy komunikuje się z klientem, musi upewnić się, że nie jest to ich ostatnia interakcja.Szeherezada dobrze znała tę zasadę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]